Termeni și condiții

 

Societatea comercială Gentleman Store, s.r.o.

cu sediul Roháčova 177/7, Praha 3, 130 00, Republica Cehă
CIF : 03964361
Număr TVA: CZ03964361

Persoană responsabilă și contact

Pavel Králíček
pavel@gentlemanstore.cz
+420 776 886 654

1) Înregistrarea
„Declarăm, că datele cu caracter personal sunt utilizate doar cu scopul identificarii la efectuarea comenzilor de la societatea Gentleman Store s.r.o. și nu sunt oferite părților terțe sau utilizate în mod abuziv. Prin completarea datelor dvs. în formularul de creare de cont si/sau de comanda declarați că acceptati  trimiterea emailurilor cu oferte din eshopul www.gentlemanstore.ro, conform cerintelor Legii nr. 677/2001 .“
Serviciul de informare despre oferte prin e-mail poate fi oricând anulat la adresa: info@gentlemanstore.ro 

Comenzile pot fi plasate și fără înregistrare.

2) Primirea și procesarea comenzii, contractul de cumpărare
Comanda cumpărătorului este o propunere de contract de cumpărare, iar contractul de cumpărare este încheiat în momentul  confirmării consimțământului obligatoriu al cumpărătorului și vânzătorului  cu această propunere ( confirmarea comenzii de către vânzător). Din acel moment, între cumpărător și vânzător apar drepturi și obligații reciproce.
Prin încheierea contractului de cumpărare, cumpărătorul confirmă faptul că a fost informat despre  termeni și condiții, inclusiv condițiile de reclamare și este de acord cu acestea. Cumpărătorul este atenționat adăugător despre termene și condiții și despre regulile de reclamații  înainte de efectuarea comenzii și are posibilitatea să le studieze.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda sau o parte a acesteia  înainte de încheierea contractului de cumpărare în următoarele cazuri:
- marfa nu se mai produce sau nu se  livrează.
- s-a  schimbat în mod semnificativ prețul mărfurilor livrate.
În aceste cazuri , vânzătorul va contacta imediat cumpărătorul ca să convină cum se va proceda  ulterior. În cazul în care cumpărătorul a achitat o parte sau întreaga sumă a prețului de achiziție, această sumă va fi transferată înapoi pe contul său,  contractul de vânzare nu va fi încheiat.
Toate comenzile primite de eshop sunt obligatorii. Comanda poate  fi anulată înainte de expedierea  acesteia. În cazul  în care, comanda nu va fi anulată înainte de termenul de expediere și va fi expediată, vânzătorul poate  solicitata rambursarea costurilor de transport.  Despre primirea comenzii sunteți informat  automat prin poșta electronică - e-mail. În detaliul fiecărui produs și  în confirmarea comenzii este estimat timpul de livrare a mărfurilor care nu sunt în stoc. La fiecare produs este afișată informația, dacă este în stoc sau nu. În cazul în care un produs nu este în stoc sau în stocul  furnizorilor, vă vom informa imediat despre termenul de livrare.

3)Anularea comenzii
Dacă anulați comanda în termen de până la 12 ore de la înregistrarea ei, considerăm că comanda a fost anulată. Anularea comenzii poate fi efectuată la adresa: info@gentlemanstore.ro  La anularea comenzii e necesar să indicați numele, e-mailul și numărul comenzii. 


4) Modalități de livare:

Marfa este livrată prin firmele de curierat Cargus și Fan Courier
Dacă cumpărătorul nu va fi gasit la adresa indicata, va primi în cutia poștală notificare despre livrarea comenzii. 

La aceste comenzi nu avem posibilitatea de a influența, monitoriza sau comunica cu transportatorul. Greutatea maximala a unui colet este numai 10 kg.
Pentru unele mărfuri deosebit de voluminoase, grele sau altfel incomod de transportat poate fi prețul transportuji mărit. Prețul pentru transport este afișat imediat după selectarea modalității de transport. Reclamarea expedierii este posibilă numai la preluare!


ATENȚIE! Dacă coletul este vizibil deteriorat sau dacă este rupta banda de protecție, faceți reclamarea direct la transportator. Pentru daunele apărute la  transportare (coletul este vizibil deteriorat) nu este responsabil vânzătorul. Coletul este de obicei livrat în 3 zile lucrătoare

5) Garanții

Documentul fiscal în format PDF îl veți găsi atașat la e-mailul care vă informează că coletul a fost expediat. Perioada de garanție începe la data menționată pe document. Perioada de garanție este menționată pentru fiecare produs în detaliul produsului. În unele cazuri incerte, poate fi prelungită perioda de garanție cu 5 (cinci) zile, ca compensare pentru perioada de transport.  


6) Discrepanța cu contractul – informații generale
În cazul în care produsul, la preluare de către cumpărător nu este în conformitate cu contractul de cumpărare (în continuare "discrepanța cu contractul"), cumpărătorul are dreptul ca  vânzătorul, gratuit și fără întârzieri nejustificate, să ajusteze produsul în conformitate cu contractul de cumpărare și în conformitate cu dorința cumpărătorului să-l schimbe sau să-l reparare; în cazul în care o astfel de procedură nu este posibilă, cumpărătorul poate solicita o reducere rezonabilă din prețul produsului sau să rezilieze  contractul. Acest lucru nu se aplică în cazul în care cumpărătorul a fost informat despre discrepanță sau a provocat singur această discrepanță. Discrepanța cu contractul, care va apărea în termen de șase luni de la preluare este considerată ca existentă la preluarea acesteia, în cazul în care nu contrazice natura lucrurilor sau în cazul în care se dovedește contrariul.

7) Dreptul de reziliere a contractului

În cazul în care contractul este încheiat prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță (prin Internet, eshop), consumatorul are dreptul de a rezilia contractul  în termen de 14 zile de la primirea  bunurilor. În acest caz, consumatorul va contacta vânzătorul  și de preferință, în scris va informa că reziliază contractul și va specifica numărul comenzii, data achiziționării și numărul de cont pentru  restituirea banilor. Rezilierea trebuie să fie primită cel târziu în ultima zi a perioadei de 14 zile.
Această dispoziție nu poate fi înțeleasă ca o oportunitate de a împrumuta bunuri gratuite. Consumatorii, în cazul utilizării dreptului de reziliere în termen de 14 zile de la primirea bunurilor, va restitui vânzătorului toate bunurile primite conform contractului.  În cazul în care nu este posibilă restituirea (de ex. între timp, mărfurile sunt distruse sau consumate), consumatorul trebuie să ofere compensații bănești  pentru mărfurile care nu pot fi restituite. În cazul în care mărfurile returnate sunt  doar parțial deteriorate, vânzătorul poate solicita consumatorului o compensare în afara cererii sale de restituire a prețului de achiziție. Vânzătorul în acest caz trebuie să  dovedească prejudiciul suportat. Vânzătorul  în acest caz va returna consumatorului prețul redus de achiziție.
La prețul de achiziție care este restituit  cumpărătorului, vânzătorul poate adăuga , de asemenea cheltuielile reale suportate pentru returnarea bunurilor.

Procedura de returnare:
a. Vă rugăm să ne informați  despre intenția de a returna produsul la adresa info@gentlemanstore.ro , ideal ca răspuns la emailul de creare a comenzii.
În email indicați:
           - Numărul comenzii.
           - Denumirea produsului care doriți să-l returnați (numai în cazul când returnați o parte din comandă ).
           - Motivul returnării ( mărimea mică, nu funcționează, e deteriorat etc… )
           - Numărul de cont pentru restituirea banilor
           - Informatii despre modalitatea de expediere a produsului
b. E-mailul trimis vă rugam sa-l atașați la colet.  

Folosiți întotdeauna hârtie pentru  ambalaj sau carton, ca să nu se deterioreze ambalajul original. Nu expediați prin ramburs. Vă recomandăm să asigurați produsul. 


Adresa pentru returnarea produselor:

Frogman - ID 4384, Gentleman Store
Str. Borsului, Nr.56
410605 Oradea, Bihor


  1. Imediat după primirea mărfurilor, veți primi un protocol de reclamație

    8) Livrarea și alte condiții
    Unele comenzi pot fi ambalate în câteva colete. Taxa poștală v-a ramâne neschimbată.

    9) Modalități de plată
    Modalitatea de plată poate fi aleasă înainte de selectarea modului de transport. Preturile sunt indicate în lei românești. Toate modalitățile de plată sunt incluse în prețul transportului.  

Ordin de plată – produsul va fi expediat după primirea plății
Ramburs- produsul comandat îl expediem prin poștă și îl veți achita la livrare în numerar.

10) Securitate
Nu vă faceți griji atunci când plătiți cu cardul.  Folosim un gateway de plată asigurat de protocolul securizat 3-D, acceptat de asociațiile de carduri. Toate informațiile interne (parole, nume) sunt codate. Pentru efectivitate și rapiditate nu codam informațiile generale (informații despre produse ).

11) Reclamarea
Dacă produsul comandat este deteriorat sau nu funcționează, procedați conform procedurii de reclamare. Returnarea produselor din motiv de reziliere a contractului este descrisa în punctul 6.

12) Procedura de reclamare
Produsele care pot fi reclamate, trebuie să fie transmise spre examinare imediat după descoperirea defectului, trebuie să fie curate și cu documentația corespunzătoare, cu  descrierea problemei sau poate fi indicată localizarea defectului.
Cum se procedează pentru reclamarea produselor
a. Informați-ne despre apariția condițiilor pentru reclamare la adresa de e-mail info@gentlemanstore.ro , ideal ca răspuns la e-mailul de creare a comenzii.
În e-mail indicați:
-Numărul comenzii

-Denumirea produsului, care doriți să/l reclamați

-Motivul reclamației – defectul.  
-Numărul de cont.
Vă vom informa prin email despre procedura care urmează.  

În cazul respingerii cererii de reclamare de către vânzător cumpărătorul are dreptul de a contacta ANPC(Autoritate Națională pentru protecția consumatorului) pe pagina http://www.anpc.gov.ro/.

Vânzătorul nu își asumă nici o responsabilitate pentru daunele rezultate din exploatarea produselor, proprietăți funcționale și daunele rezultate în urma utilizării necorespunzătoare a produselor, precum și daune cauzate de evenimente externe și manipulări greșite. Pentru  aceste defecte nu se oferă nici perioada de garanție.
Din motive de igienă pentru reclamație sunt admise numai produsele curățate în mod corespunzător.

Vă mulțumesc pentru timpul petrecut citind aceste termene și condiții.
Termenii și condițiile sunt valabile din 31.1.2014  sau până la o notificare ulterioară.

Informații pentru cumpărători: în cazul unor modificări vor fi aplicate, termenii și condițiile care erau în vigoare la data cumpărării.

Conținutul coșului de cumpărături

Nu aveți încă niciun produs în coșul de cumpărături. Nu doriți să adăugați ceva? :)