Întrebări frecvente

Doresc să anulez comanda, cum procedez?

Sunați-ne sau scrieți un e-mail. Dacă comanda dvs. a fost deja achitată prin transfer bancar sau cu cardul on line, vă rugăm să ne trimiteți numărul de cont în care doriți să fie virați banii. Dacă comanda a fost deja expediată, cel mai simplu lucru pe care îl puteți face, este să nu faceți nimic, adică să nu o ridicați. Coletul ne va fi apoi returnat, iar noi vom rambursa suma care a fost achitată.

Am trimis deja comanda, dar aș dori să fac careva modificări. Cum procedez?

Sunați-ne sau scrieți-ne un e-mail. Dar cu siguranță nu ezitați, atât departamentul de expediție, cât și transportatorii cu care colaborăm sunt rapizi ca fulgerul.

Pot salva o comanda nefinisată (coșul de cumpărături) și reveni la ea mai târziu?

Da, dacă ați creat comanda în modul standard (nu anonim) al brouserului, eventual dacă aveți înregistrat un cont la noi și adăugați mărfurile în coș după logare, produsele selectate vor rămâne în coș, chiar dacă nu veți completa comanda imediat.

Nu pot aplica codul de reducere din voucherul cadou. Cum trebuie să procedez?

Cel mai bine este să ne faceți o fotografie și să ne trimiteți codul prin e-mail, îl vom verifica imediat.

Am făcut cumpărături în valoare de peste 200 lei, iar după ce aplic voucherul cadou trebuie să achit transportul. De ce?

Din păcate, sistemul nostru nu poate lua în calcul valoarea voucherului cadou, ci doar suma totală care mai trebuie achitată. Cu toate acestea, cu siguranță nu veți plăti nimic pentru transport în cazul cumpărăturilor de peste 200 lei. Dacă însă taxa de transport apare totuși în coșul dvs., vă rugăm să ne contactați și vom rezolva problema.

Produsele pe care le-am ales nu sunt în stoc și nu pot fi adăugate în coș, pot să le comand?

Vă rugăm să setați alertă produs, astfel vă vom putea informa imediat după adăugarea produselor în stoc.

Pentru unele produse, nu pot seta alertă produs pentru mărimea pe care o port în mod normal. De ce?

Probabil este vorba de un model dintr-o colecție sezonieră limitată, pe care nu îl vom mai oferi.

Pot trimite cuiva o comandă în calitate de cadou? Cum procedez în acest caz? Oferiți și ambalaje pentru cadouri?

Puteți crea o comandă cu adrese diferite pentru expediere și facturare. În plus, dacă veți introduce e-mail dvs. la e-mailul adresei de livrare, destinatarul nu va afla nimic  - la fel și factura se expediază în formă electronică, nu o atașăm la colet.


Din păcate, nu oferim ambalaje speciale pentru cadouri, din cauza numărului de comenzi, departamentul de expediere nu are capacitatea necesară.

Cum mă pot abona la newsletter?

Foarte ușor - formularul în găsiți în partea de jos a site-ului nostru.

Sunt reducerile actuale valabile și pentru mărfurile cu prețuri deja reduse?

Nu, reducerile nu se cumulează.

În ce termen pot returna produsele?

Nu ținem morțiș la cele 14 zile conform legii, deoarece uneori nici nu este real să reușim. La noi puteți returna mărfurile în termen de 90 de zile de la primirea comenzii.

De ce nu pot înlocui un produs cu altul?

Vom fi sinceri: avem apoi dezordine în sistemul de contabilitate, nu sunt actuale informațiile despre stoc și unii clienți ar putea fi supărați de acest fapt. Prin urmare, după primirea mărfurilor returnate, vă vom trimite banii imediat și dumneavoastră veți putea comanda ceea ce pe ce ați fi schimbat.

Deci, cum procedez dacă doresc doar o altă mărime/alt produs?

Deschideți secțiunea Returnare și reclamare de pe site-ul nostru. Completați numărul comenzii, adresa de e-mail și numărul de cont în care veți dori să fie returnați banii.  Vom rambursa banii în contul ales de dvs. imediat ce primim mărfurile. Apoi, vă rugăm să comandați mărimea corectă sau mărfurile dorite într-o comandă nouă.

Din anumite motive mărfurile comandate nu mi se potrivesc și trebuie să le returnez. Cum trebuie să procedez?

Deschideți secțiunea Returnare și reclamare de pe site-ul nostru. Completați numărul comenzii, adresa de e-mail și numărul de cont în care veți dori să fie returnați banii. Vom rambursa banii în contul ales de dvs. imediat ce primim mărfurile.

În cât timp va fi procesată returnarea mărfurilor? Când îmi voi recupera banii?

Procesăm comenzile returnate o dată pe săptămână. Trimitem banii înapoi în aceeași zi în care procesăm returnarea. Plus timpul pentru transportul comenziii înapoi la noi,  va dura în total o săptămână,  maximum 10 zile.

În cât timp îmi va fi livrat coletul?

Dacă în momentul când faceți comanda, mărfurile în stoc și în același timp nu așteptăm plata prin transfer bancar, vă vom expedia comanda în următoarea zi lucrătoare. Sigur, ar putea apărea careva probleme, dar ar trebui să fie vorba o excepție foarte mare. Deci, în mod standard, veți primi coletul în 3 zile lucratoare.

Cât costă transportul?

Toate informațiile despre prețul opțiunilor de transport le veți găsi pe pagina Livrarea și plata.

Pot amâna trimiterea comenzii pentru câteva zile, astfel încât să-mi convină data livrării?

Desigur și în mod ideal, anunțați-ne cu o notă la comandă, în care veți indica când doriți să vă expediem mărfurile.

Cum pot obține transport gratuit?

Oferim transport gratuit pentru toate comenzile cu o valoare totală de peste 200 de lei.

Peste cât timp după achitare va fi expediată comanda?

Dacă mărfurile pe care le-ați comandat sunt în stoc, le vom trimite în următoarea zi lucrătoare după intrarea plății în contul nostru.

Care sunt modalitățile de plată?

Comanda din e-shopul nostru poate fi achitată prin transfer bancar, card de plată (inclusiv Apple Pay) sau eventual prin ramburs.

Cum pot aplica un voucher cadou sau un cod de reducere?

Puteți aplica codul de reducere fie în coș când comandați în magazinul electronic, fie personal în magazin, unde îl comunicați personalului, care îl introduce manual în sistem. În cazul unui voucher cadou, procedura este similară - veți găsi și un cod de reducere pe acesta.

Pentru codurile de reducere din cadrul ofertelor și promoțiilor noastre speciale, încercăm întotdeauna să afirmăm în mod explicit valabilitatea. Tichetele cadou sunt valabile cel puțin un an de la data cumpărării.

Nu am reușit să achit comanda cu cardul. Cum procedez acum?

Dacă nu ați reușit să efectuați cu succes o plată cu cardul la prima încercare, v-am trimis în e-mailul dvs. un link prin care puteți încerca din nou. Dacă nu veți reuși nici de data aceasta, nu vă faceți griji, mai există câteva posibilități. În acel e-mail, de asemenea, veți găsi instrucțiuni pentru plata prin transfer bancar. Dacă nici această opțiune nu vi se potrivește, contactați-ne și vom modifica metoda de plată - de exemplu, prin ramburs.

Cum voi afla că transferul meu bancar sau plata cu cardul on line au fost primite cu succes?

Cel mai simplu mod e să verificați, dacă a doua zi veți primi de la noi un e-mail prin care vă vom confirma că am expediat comanda.

Cum mă pot orienta în tabelele cu mărimi din e-shop - sunt măsurile corpului sau măsurile pieselor vestimentare?

Măsurile din tabelele de mărime sunt de obicei măsurile pieselor vestimentare, nu ale staturii dvs. Pentru o alegere ideală,  de exemplu, dacă doriți să cumpărați o jachetă, este necesar să țineți cont și de straturile suplimentare.

O excepție sunt tabelele de mărimi ale cămășilor, acestea indică  dimensiunile staturii. În alte cazuri, când este vorba de dimensiunile staturii, ne străduim să indicăm în mod explicit acest fapt în tabelul de mărimi.

Cum spăl hainele pe care le-am cumpărat din e-shopul dvs.?

Întotdeauna bazați-vă pe informațiile de pe etichetă sau pe informațiile din descrierea piesei de îmbrăcăminte

Cum aleg mărimea potrivită a pantofilor?

Începeți de la mărimea pe care o purtați de obicei și corectați-o cu informațiile pe care le veți găsi în descrierea produsului - dacă pantofii dvs. preselectați au o numerotare neobișnuită, atunci indicăm aceste informații direct în descriere. Și dacă nu alegeți bine prima dată, nu se întâmplă absolut nimic, puteți returna cu ușurință pantofii și comanda mărimea potrivită. Pentru fiecare comandă din e-shopul nostru, veți găsi o etichetă pentru returnarea gratuită.

Pot comanda o mostră de apă de colonie sau parfum?

Da, oferim în mod standard mostre de parfum. Pentru a comanda, faceți clic pe detaliile produsului și alegeți o varianta mostră, de obicei cu un volum de 1-2 ml.

Cum procedez, dacă mi se rupe șurubul de la brelocul Orbitkey?

Scrieți-ne un e-mail. Pregătiți numărul comenzii dvs., astfel încât să putem verifica dacă ați cumpărat de la noi. Apoi vom evalua reclamația și vă vom trimite un șurub nou, dacă este necesar.

Dacă nu este vorba de reclamație (sau nu este un breloc cumpărat de la noi), puteți comanda de la noi doar șurubul separat. Chiar și în acest caz, vă rugăm să ne contactați.

Peste cât timp vor fi adăugate în stoc mărimile lipsă a cămășilor din colecția permanentă?

Din păcate, nu vă putem spune exact, deoarece este foarte individual în funcție de perioada în care s-a epuizat stocul de cămăși și de o serie de alți factori. Cu toate acestea, puteți configura oricând o alertă produs, care vă va informa imediat despre stocarea produsului.

Pot comanda un produs de la producătorul pe care îl oferiți, chiar dacă nu aveți această piesă în sortimentul dvs.?

De obicei da, deși probabil nu va fi livrarat în termenul standard. Dar dacă puteți aștepta până la următoarea adăugare în stoc, contactați-ne și cu siguranță ne vom inventa ceva.

Oferiți mărfuri numai pentru bărbați?

Exclusiv, obiectivul nostru principal este ca fiecare bărbat să se echipeze din cap până în picioare, de la haine până la cosmetice. Și totuși, uneori veți găsi și versiuni limitate pentru femei ale unor produse, cum ar fi brelocurile Orbitkey.

Cum pot reclama un produs?

Deschideți secțiunea Returnare și reclamare de pe site-ul nostru. Completați numărul comenzii, adresa de e-mail și alte informații solicitate. Vom rambursa banii în contul ales de dvs. imediat ce primim mărfurile.

Este necesar ambalajul original pentru a reclama produsul?

Nu, nu avem nevoie de ambalajul original pentru reclamație.

Cum ar trebui să-l împachetez produsul pe care îl reclamez? Trebuie eventualsă mai atașez ceva la el ?

Pur și simplu împachetați produsul astfel încât să nu fie deteriorat în timpul transportului, de exemplu, nu pliați pălăria de paie, ci puneți-o într-o cutie mare, în cazul mărfurilor fragile, folosiți un material de fixare adecvat - ziare vechi vor servi foarte bine.

Cât va dura procesarea reclamației mele?

Cât mai repede posibil. Dacă reclamația va fi soluționată prin returnarea banilor, o vom procesa în termen de maximum o săptămână. Dacă este vorba de o reparație, vă vom informa despre termenul expectat. În orice caz respectăm întotdeauna perioada legală de 30 de zile.

Mărfurile (coletul) au ajuns deteriorate. Ce fac acum?

Dacă deteriorarea este vizibilă la prima vedere, de exemplu, este deteriorată cutia, nu acceptați coletul de la transportator și contactați-ne. Vom negocia cu transportatorii, iar între timp vă vom expedia comanda din nou. Dacă veți afla despre deterioarea produselor abia după despachetare, scrieți-ne și vom rezolva imediat situația spre satisfacția tuturor!

În cât timp vor fi virați banii înapoi în contul meu?

Dacă returnați coletul prin formularul nostru din secțiunea Returnare și reclamare și noi semnalăm ulterior că produsele au sosit, vă vom confirma acest lucru prin e-mail și totul va fi bine, puteți fi siguri că banii vor fi expediați în aceeași zi. În general, procesăm coletele returnate în decurs de o săptămână - inclusiv timpul de livrare către noi.

Preferați contactul personal? Vom fi bucuroși să vă ajutăm.

+40 373 800 254
info@gentlemanstore.ro