Redesignul site-ului după 5 ani

20.8. 2021, Ina Avramioti
Redesignul site-ului după 5 ani

Designul actual (sau cel vechi?) al paginii noastre îl avem din anul 2016. A servit bine mulți ani, dar treptat s-au acumulat lucruri mici care nu ne mai conveneau, până când au fost atât de multe,  încât ne-am hotărât la un redesign în totalitate.

Ce nu ne convenea în designul anterior:

  • logo greu de reținut
  • paletă de culori limitată - ne foloseam în mare parte de alb, gri și auriu
  • prin adăugarea de noi funcții, pagina a început să piardă din calitatea graficii
  • tehnologiile se dezvoltă, așa că am doritt să îmbunătățim responsivitatea site-ului - atât pentru ecranele mici, cât și pentru cele mari

În același timp, nu ne-am dorit doar un lifting ușor, ci o reproiectare cu adevărat semnificativă bazată pe o idee mai profundă, spre exemplu, așa cum au făcut-o cei de la Footshop.

Vechiul și noul Gentleman Store

Ne-am gândit ce este de fapt caracteristic pentru Gentleman Store. Ce ne place. Cum ar trebui să arate noul site. Și pentru că colaborăm cu profesioniști cu adevărat creativi, am ales să mergem puțin împotriva fluxului - pentru că știam că vom face față.

Nu ar fi fost nimic mai ușor decât să ținem cont de tendințele actuale. Să creăm un logou modern cu litere curate, negre. Site-ul ar fi minimalist și de un alb imaculat. Ar arăta bine, de nivel mondial, dar în același timp prea puțin distinctiv și de duzină.

Avem de partea noastră avantajul cuvântului „gentleman”  care evocă automat o anumită idee vizuală. Fotolii din piele, lambriuri din stejar, trabucuri și whisky, pălărie, smoking, ochelari antici. Aceasta este imaginea stereotipizată de școală veche. Însă magazinul nostru nu arată așa. De fapt, am evitat întotdeauna aceste conotații și elemente tocmai pentru că sunt clișee.

Gentlemanul în viziunea noastră este absolut contemporan. Încercăm să transferăm această idee în secolul 21 și să o actualizăm în conformitate cu zilele noastre. Anume din această combinație a vechiului și a noului a apărut ideea de bază a redesignului.

Logoul vechi și nou

Logoul nou este creat din 2 părți și 2 fonturi - cuvântul „Gentleman” exprimă tradiția, iar cuvântul  „Store“ oferă o referință la perioada modernă și la modus operandus în uz - care este de fapt un buton „Adaugă în coș”. Fiecare cuvânt este, de asemenea, scris cu un font diferit, acum folosim Victorian Orchid cu o tentă de gentleman și Halenoirul modern.

„Gentleman Store” este un nume destul de lung și nu se lucrează ușor cu el. Este atât de lung, încât în interiorul companiei noastre în numim  „ge-es”. Pe de altă parte, credem că această abreviere nu este atât de cunoscută și utilizată în rândul clienților.

Ne-am dorit mult să putem folosi această abreviere - noul simbol poate fi, prin urmare, folosit pentru a denumi și alte proiecte.

Site-ul vechi și cel nou

Site-ul vechi a evoluat de-a lungul anilor destul de spontan. Pe măsură ce compania a crescut și am adăugat noi elemente și funcționalități, site-ul a pierdut din claritate. Și poate prea simplu și prin șablon. Cândva, părea minimalist și modern, dar un aspect similar a devenit treptat mai mult sau mai puțin standard. De asemenea, am vrut să-l facem puțin mai special, astfel încât să nu fie doar fotografii cu produse pe un fundal alb ...

De asemenea, am inovat și extins paleta de culori, auriul nu mai este atât de dominant și întregul site s-a întunecat puțin, mai ales datorită antetului.

Printre cele mai mari modificări este și detaliul produsului cu fotografii mai mari, aranjamentul nou al meniu principal, aspectul nou al blogului și sistematizarea celorlalte pagini.

În concluzie

Sperăm să vă bucurați de noua noastră identitate vizuală și site-ul nostru, pe noi însă ne mai așteaptă multe sarcini.  Trebuie să facem redesignul celorlalate materiale și să aplicăm identitatea vizuală în restul companiei. Deci, dacă veți primiți un colet cu logo-ul vechi, nu vă faceți griji - trebuie doar să consumăm mai întâi cutiile cu logoul vechi. Nu ar fi foarte ecologic să le aruncăm.

Vom fi bucuroși să ne scrieți despre impresiile dvs. referitor la redesignul site-ului (sau raportați orice erori) pe e-mail info@gentlemanstore.ro. Vom citi toate mesajele și vom încerca să vă răspundem cât mai curând.

V-a plăcut articolul? Partajați-l!

Ina Avramioti

Autorul articolului