De ce lichidările noastre de stoc sunt altfel

13.8. 2021, Ina Avramioti
De ce lichidările noastre de stoc sunt altfel

Acum câteva săptămâni, ca de obicei, am lansat lichidarea de stoc sezonieră. Ne-am zis, cu această ocazie, vom încerca să vă prezentăm pe scurt filosofia noastră de afaceri și poate chiar să vă explicăm de ce la noi nu veți întâlni promoții megalomane, care promit reduceri de PÂNĂ LA 80%.

Nu producem fast fashion

La începutul anului, ne-am luat angajamentul de a ne concentra mai mult pe sustenabilitatea ofertei noastre. În acest context, am trimis un chestionar clienților noștri, în care am cerut sfaturile lor, ce cred ei că am putea îmbunătăți. Și ne-am bucurat enorm, că mulți dintre voi apreciază deja eforturile noastre de comportament sustenabil. De mult timp, încercăm să fim un fel de arbitru de calitate și să nu vindem trenduri sezoniere, ci piese de calitate, care să vă reziste mulți ani. Chiar dacă, tocmai este vorba despre produse din colecțiile sezoniere.

În acest context,  încercăm întotdeauna să estimăm realist numărul de produse, pe care le vom include în colecția sezonieră, fără să aflăm la sfârșitul iernii sau verii că avem depozitele pline și că trebuie să vindem neapărat sute de piese lunar, chiar și la preturi excepționale. 

Munca are prețul său

În fiecare an, se repetă practic aceeași situație cu mici variații. Lansăm primul val de lichidare de stoc cu o reducere generală de 20% și în curând primim reacția unuia dintre clienți, că douăzeci la sută nu este tocmai ceva, care l-ar face fericit. Într-o oarecare măsură îl înțelegem. În avalanșa de lichidări de stoc gigantice care oferă reduceri promițătoare de zeci de procente, reducerile noastre nu par a fi o ofertă de neratat.

Explicația banală constă în faptul că marjele noastre sunt, de asemenea, diferite și, desigur, mai mici decât în ​​cazul modei rapide produse la un cost minim în țările din lumea a treia. Prin urmare, vânzările cu reduceri uriașe ar însemna pentru noi vânzari cu o pierderi semnificative. Probabil înțelegeți, de ce acesta nu este exact drumul pe care am dori să-l alegem.

Nu mințim clienții

În opinia noastră, cei mai iresponsabili sunt comercianții, care pur și simplu mint. O tactică obișnuită. Adăugați câteva produse cu reduceri de 70% la o gamă de produse cu reduceri de 20% și apoi atrageți clienții la lichidare de stoc cu REDUCERI PÂNĂ LA 70%. Pentru noi acesta este un comportament intolerabil,  pe care nu dorim și din fericire, nici nu trebuie să-l acceptăm.

Același lucru este valabil și cu creșterea artificială a prețurilor înainte de începerea promoțiilor  - cu această ocazie, salutăm majoritatea giganților de vânzări pe internet. Nu vrem să facem acest lucru și nu îl vom face.

Până la -40% și atât

Lichidările de stoc sezoniere la noi au practic două valuri. Primul, când reducem totul cu 20% și al doilea, când reducem prețul ultimelor piese cu 40%. Nu nouăzeci de procente, doar patruzeci și atât, mai ales din motivele prezentate mai sus.

Aceasta este filosofia noastră. Poate că v-am explicat-o puțin în acest sens. În calitate de recompensă, puteți căuta acum dacă veți găsi ceva care să vi se potrivească la o lichidare de stoc cinstită.

V-a plăcut articolul? Partajați-l!

Ina Avramioti

Autorul articolului